Klacht: Opzeggen

op 22 juli 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Schrijf mij per direct uit als woning zoeken. Had mij op 21 Juli 2016 ingeschreven maar heb per direct al een woning gevonden . Dus val ik nu nog onder gratis 7 dagen op huurwoningen dus ik zeg per direct 21 Juli 2016 op. MVG H de Wilde

Als u ook per direct mijn opzegging regeld op 21 Juli 2016

Reactie van de melder van de klacht H De Wilde

8 maanden geleden - Ik heb geen klacht maar mijn inschrijving was geen 21 Juli 2016 maar 22 Juli 2016 en zet mijn lid van woning zoeken per direct op ook op 22 Juli 2016,. Graag deze notie in uw bestand te vermelden en te beeindigen. H de Wilde Boterpotlaan 26 Essen Belgie

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 08:31 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Indien u geen klacht heeft, en enkel uw verzoek tot uitschrijven wilde melden, heeft u dat ook via onze klantenservice kunnen doen. Wij willen u dan ook verzoeken om uw oproep op deze website te verwijderen, daar het geen klacht betreft.

Wij hebben uw account uitgeschreven. Hiervan heeft u tevens een bevestiging per e-mail ontvangen. U bent binnen de eerste 7 dagen proefperiode uitgeschreven en heeft derhalve geen betalingsverplichting.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door H De Wilde