Klacht: opzeggen

op 29 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb gezien dat jullie 19.95 euro van mijn rekening hebben ingehouden en onder tussen heb ik die onmiddelijk laten terug boeken want ik vind het onterecht en onbeschoft want volgens mij heb ik nooit toestemming gegeven aan jullie. Ik ben wel op jullie site geweest om te kijken en zelfs aangemeld voor nieuws brief maar nooit accoord gegaan voor aotomatische afschrijving. Ik wil dat jullie het onmiddelijk recht zet en wat jullie noemen abonnement direct opzeggen en zorg dat mijn geld terug geboekt wordt.
Sorry dat mijn brief zo onbeleefd is maar jullie zijn ook zo onbeschfoft geweest om dit te doen.
Ik vraag u aub om zo snel mogelijk contact te nemen met mij.

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld terug geboekt wordt en het wat jullie abonnement noemen opzeggen.

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een premium account aangemaakt op onze website op 04-06-2016. U heeft hiervoor uw gegevens ingevuld en een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting. Uw account is vandaag uitgeschreven. U heeft hier per e-mail ook nog een bevestiging van gekregen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft een premium account aangemaakt op onze website op 04-06-2016. U heeft hiervoor uw gegevens ingevuld en een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting. Boven het veld waar om uw IBAN nummer wordt gevraagd staat zeer duidelijk aangegeven dat de maandelijkse kosten na de eerste proefperiode van 7 dagen € 19,95 zijn en dat u uw account op ieder gewenst moment kunt stopzetten.

Uw account is inmiddels uitgeschreven. U heeft hier per e-mail ook nog een bevestiging van gekregen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door franella