Klacht: Opzeggen

op 29 april 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 02 mei 2016 om 07:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Gool,

Wij hebben op het opgegeven e-mailadres geen inschrijving geregistreerd staan.

Als er al wel door ons geïncasseerd is wil ik u vragen om het betaalkenmerk (PIDnummer of DDPS nummer) van de incasso aan ons door te geven, dan kunnen wij voor u de juiste inschrijving erbij zoeken.

Het betaalkenmerk vind u in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift of bij online bankieren.

Hopende op een spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Rottweiler44