Klacht: Opzeggen

op 26 maart 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag zou ik mijn lidmaatschap bij de voordelengids.eu willen opzeggen. Echter lees ik op de site dat ik de pas moet opsturen inclusief een schriftelijk verzoek om het lidmaatschap te beeindigen. Echter heb ik al 2 jaar geen pas meer ontvangen en vraag ik me nu af wat ik moet doen. Daarbij las ik dat ze 5euro in rekening brengen bij pas verlies maar ik neem aan dat dat hier niet van toepassing is?

Gewenste Oplossing:

Bij een opgezegd lidmaatschap zonder kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 13 juli 2016 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Een annulering kan gebeuren per post of per email.
Bij uw abonnement zien we de annulering al staan dus hoeft u deze niet meer te sturen.
Het abonnement is stop gezet en wordt niet meer verlengd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen of emailen.
071 5814500 of info@voordelengids.eu

Met vriendelijke groet,

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door fennavdl