Klacht: Opzeggen

op 08 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder is telefonisch benaderd door premium ze dacht dat ze iemand van kpn aan de lijn had en ze zijden dat alles het zelfde bleef alleen nog goedkoper.

Gewenste Oplossing:

opzeggen van het contract en terug naar kpn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 08 januari 2014 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben op 8 januari 2014 een e-mail naar de melder verzonden met een uitleg over de Coulance regeling.

Alle klachten die gemeld zijn door wout bos