Klacht: Opzegfunctie abonnement kampt al maanden met technische storing

op 01 oktober 2017 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Lexa,

Ik wil niet langer gebruikmaken van uw diensten en probeer nu tevergeefs al enkele maanden mijn abonnement (i-Tunes pass) op te zeggen. De instructies die ik van u heb gekregen, volg ik nauwgezet. De opzegfunctionaliteit onder beheren membership geeft / kampt nu al maanden achter elkaar (met) een technische storing. Deze melding lijkt 24/ 7 aanwezig te zijn en mijn relatie met LEXA begint steeds meer de vormen aan te nemen van een gedwongen huwelijk.

Gewenste Oplossing:

Graag voor 10 oktober mijn abonnement stopzetten en anders geef ING zelf opdracht om het bedrag dat maandelijks van mijn creditcard wordt afgeschreven te storneren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mostwanted