Klacht: Optijd opzeggen, geen bevestiging, en wel betalen en eraan vast zitten

op 17 januari 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor 1 december moest ik het abonement wat ik had opzeggen. Ik heb voor 1 december wel 5x gebelt, Iedere keer kreeg ik het antwoord:’ Het systeem ligt eruit waardoor ik je geen bevestiging kan sturen. maar het is geregeld je abonement is opgezegd.
Toch krijg ik nog de Grazia binnen en zit ik er weer een jaar aan vast. Ze hebben 130 euro afgeschreven, dit heb ik gelukkig terug kunnen draaien. Mails gestuurd etc. Krijg ik geen reactie op… Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom?

Gewenste Oplossing:

Dat mijn abonement wat ik niet wil is opgezegd!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door rose anne urlings