Klacht: opsenstaande rekening

op 04 januari 2018 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

incassobrief is ontvangen en zou gaan over een factuur van 2014 en 2015.
Ik heb geen herinneringen gekregen en geen factuur. en geen producten.

Ik bel het bedrijf voor een kopie van de factuur gevraagd, deze hebben ze niet meer???? dan kunnen ze ook geen factuur naar een incasso sturen?

vervolgens wordt de telefoon opgehangen en krijg ik geen contact meer.

Gewenste Oplossing:

als er aan getoond is dat ik in gebreken ben maar ik wil dit zelf controleren, ik gebruik geen diensten en dit gaat over een factuur van 3 jaar geleden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Splendid club in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door chedli