Klacht: Opnieuw géén AD ontvangen vandaag 02-03-2021

W.O. op 02 maart 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen AD,

Voor de 3e keer géén AD ontvangen dit jaar.!
Dhr. Erik van Gruijthuijsen, directeur van AD, beloofde eind vorig jaar dat de bezorging veel beter zou gaan worden. In heel 2020 zo’n 14 keer géén AD ontvangen.
Als dit zo door gaat in dit jaar 2021, overschrijdt het de niet bezorgde aantal ruimschoots van afgelopen jaar.!

Laat die meneer Erik eerst eens zijn bezorgdienst voor het AD op de rit zetten, desnoods gaat die zelf eens op pad om de abonnees van het AD de krant te laten bezorgen.
U doet het niet goed, dit gaat u klanten kosten.!

Met de niet vriendelijke groet
Opa Wim Oostveen
Maltakade 32
3446 BC Woerden

PS.
Om het AD digitaal te lezen…, daar betaal ik u niet voor.!

Gewenste Oplossing:

Tevreden....?
Hoe kan iemand nu tevreden zijn bij het niet bezorgen van het AD.?
Vorig jaar 14 keer het AD niet ontvangen.
Dit jaar al 3 keer het AD niet ontvangen, als dit zo daar gaat dat het AD dit jaar (2021) niet bezorgd gaat worden, kom ik uit op....: een krappe 30 stuks.!
Laat die meneer de directeur, dhr. Erik van Gruijthuijsen
mij eens bellen.

Met de niet vriendelijke groet
Opa Wim Oostveen
Maltakade 32
3446 BC Woerden
Tel.: 0348-418581

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W.O.