Klacht: opnieuw bezorgen

op 30 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 juni 2017 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Schippers,

Hartelijk dank voor uw bericht. U schrijft dat dit weer kan vanaf 26 juni 2017. Graag hoor ik of u de krant vandaag heeft gekregen. Volgens onze administratie zou dat wel het geval moeten zijn. Mocht dit niet zo zijn dan ga ik direct actie hierop ondernemen.

Met vriendelijke groeten,

BR~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door henkschip54@gmail.com