Klacht: opnieuw aansluitvertraging

op 17 mei 2016 over ZeelandNet in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na weken van wachten op het leggen van een kabel is dit nu eindelijk voor elkaar. Nu bellen met de planning om de modem aan te laten sluiten.
Helaas de hele aanvraag is verdwenen uit het systeem.
En weer 3 weken extra wachttijd omdat de aanvraag opnieuw door een traject moet.
Ongelooflijk wat een service. Ze beloven van alles maar altijd een excuse om het niet te doen. Het ligt nooit aan de mensen maar altijd aan het systeem.

Gewenste Oplossing:

Hopelijk wordt het proces versnelt en worden we in de de beoofde tijd aangesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZeelandNet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ZeelandNet in behandeling genomen

Bericht van ZeelandNet

9 maanden geleden - Geachte heer van Rooijen, Ik begrijp dat uw aansluiting inmiddels is gedaan, er waren nog wat problemen met het binnenkomende signaal, dit lijkt nu ook op orde. Vanaf 1 juni zie ik uw modem met goede waardes online staan. Graag verneem ik of hiermee uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Marco Schrier DELTA N.V. Afdeling Customer Interaction Supervisor Support Office & MKB Desk

Reactie van de melder van de klacht rooijen64

9 maanden geleden - Geachte heer Schrier, We zijn er bijna na al die maanden, de wifi hapert nog af en toe en het analoog tv signaal is niet optimaal. We wachten nog op het interactieve kado pakket om digitaal tv te kunnen kijken. \ Dit zou binnen 3 weken na aansluiten geleverd worden. Nog even wachten voor het eindresultaat. Met Groet, Rene van Rooijen

Bericht van ZeelandNet

8 maanden geleden - Geachte heer van Rooijen, Kunt u inmiddels al bevestigen dat alles naar wens is opgelost? Met vriendelijke groet, Marco Schrier DELTA N.V. Afdeling Customer Interaction Supervisor Support Office & MKB Desk

Reactie van de melder van de klacht rooijen64

8 maanden geleden - Inmiddels alles aangesloten. -het analoge tv signaal is matig - internet wifi wisselend van kwaliteit over de geleverde router. - digitale tv werkt , de signaalsterkte indicatie is laag, kwaliteit indicatie goed Goed contact gehad met 1 van de service medewerkers. Alles is op afstand bekeken en in orde bevonden. Geen monteur aan huis geweest om de signalen te controleren. Als dit het is zullen we hier verder mee moeten leren leven. Rene van Rooijen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZeelandNet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZeelandNet

Heeft op 25 juli 2016 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Rooijen,

Fijn om te vernemen dat er een goed contact heeft plaatsgevonden.

Ik heb zojuist voor de zekerheid uw signaal nogmaals nagemeten, hierin zijn geen afwijkende waarden terug te zien, de problemen met de wifi kunnen vele oorzaken hebben, via https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren vindt u nog een aantal goede tips om uw bereik te maximaliseren.

Er van uitgaande dat het hiermee is opgelost zal ik uw melding op klacht.nl sluiten.

Marco Schrier
DELTA N.V.
Afdeling Customer Interaction
Supervisor Support Office & MKB Desk

Alle klachten die gemeld zijn door rooijen64