Klacht: Oploskoffie lost niet voldoende op.

op 12 juli 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ivm met mijn vakantie heb ik Nescafe Cappuccino, 2 doosjes gekocht,maar na 4 maal deze oplos zakjes geprobeerd te hebben en de gebruik aanwijzing exact gevolgd heb die op het doosje staat lost de koffie niet op en zit vol met klontjes.De smaak van de koffie is goed, verpakking 05/ 2018 71391091C. Deze oploskoffie heb ik weggegooid.

Gewenste Oplossing:

Koffie poeder moet in zijn geheel oplossen !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kamperen Juli 2017