Klacht: Oploskoffie lost niet voldoende op.

op 12 juli 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ivm met mijn vakantie heb ik Nescafe Cappuccino, 2 doosjes gekocht,maar na 4 maal deze oplos zakjes geprobeerd te hebben en de gebruik aanwijzing exact gevolgd heb die op het doosje staat lost de koffie niet op en zit vol met klontjes.De smaak van de koffie is goed, verpakking 05/ 2018 71391091C. Deze oploskoffie heb ik weggegooid.

Gewenste Oplossing:

Koffie poeder moet in zijn geheel oplossen !

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dick,

Bedankt voor je bericht. Uit ons systeem blijkt dat mijn collega Caroline de klacht met je heeft afgehandeld.

We hopen dat je tevreden bent met het contact en dat je weer lekker kan genieten van onze NESCAFE Cappuccino.

We wensen je een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Melisssa van Nestlé Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Kamperen Juli 2017