Klacht: Oplichtpraktijken

op 05 april 2019 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb duidelijk verteld dat ik 2de week zou betalen van april, ze hebben mij mail terug gestuurd dat ze akkoord gaan. Nu 4 april krijg ik al brief thuis met verhoging dat ik niet na ben gekomen, jullie komen het zelf niet na! Ik heb voldoende bewijs.

Gewenste Oplossing:

Als de incasso kosten in mindering worden gebracht, dit is gewoon zo een domme fout wat bos incaso doet. Komen zijn eigen afsprakrn niet na!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Apti