Klacht: Oplichting , slecht,

op 10 juli 2017 over ikRijverzekerd in de categorie Verzekering

Beste,

Ik ben al een jaar klant bij IkRijverzekerd B.V. Meerdere malen lopen dingen verkeerd. Ik heb op 7 september 2016 een schade gehad ik heb deze meteen gemeld. Ik krijg geen reactie geen terugkoppeling en het bedrijf is niet te bereiken. Ik heb het adres kunnen achterhalen en ik ben er naartoe gegaan. Direct toen ik binnenkwam stond er beneden al een gastvrouw alsof ze weten dat ze boze klanten kunnen verwachten. Ze stond me meteen te woord en gaf aan dat ik niemand van het bedrijf te woord kon staan. Ze heeft mijn gegevens doorgegeven en ik zou dezelfde dag nog terug gebeld worden. Ik word 3 dagen later pas gebeld met excuses etc. Nu wil ik de verzekering beëindigen en nu lijkt het alsof ze bestaan. Ik krijg e-mails en facturen snachts binnen via de mail over bedragen die nog betaald dienen te worden en met kleine letters staat eronder dat de premie inmiddels verhoogd is. Ik heb de volgende dag gebeld met het bedrijf waarop ze een afspraak maken dat als ik dezelfde dag de originele hoofdsom betaal dat er dan geen brieven of facturen komen en dat er dan niks openstaat. Er word me ook vriendelijk om een screenshot gevraagd van de betalingen van afgerond 49 eur. Na het telefoongesprek maak ik de bedragen over en stuur ik een screenshot. Een dag later bel ik naar het bedrijf om te vragen of ze mijn email en betalingen binnen hebben. Mevrouw bevestigd dat het binnen is en dat nu alles betaald is en er niets meer openstaat. En dat op de einddatum de verzekering beëindigd zal zijn. Een enkele dagen later krijg ik een factuur van de verhogingen die al onterecht waren en waarop de afspraak gemaakt is dat deze eraf worden gehaald Op de dag van beëindiging word er ook nog eens automatisch buiten mijn weten om €90 afgeschreven van mijn rekening waar ik ook nog nooit toestemming voor heb gegeven. Het bedrijf is niet bereikbaar. En voeren duistere en slechte oplichtingspraktijken uit. Afspraken worden totaal niet nagekomen !

Wanneer ze mijn geld niet zomaar afschrijven en afspraken zoals beloofd worden nagekomen. En wanneer men netjes word terug gebeld en waarop het gecommuniceerd word

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ikRijverzekerd in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mounira Amarnis