Klacht: Oplichting – Bedrijvenpagina.nl & OnlineBedrijvenRegister

op 03 oktober 2017 over Onlinebedrijvenregister.nl in de categorie Online Gidsen

Binnen 2 maanden van inschrijving zzp’er bij kvk telefonisch benadert door Bedrijvenpagina.nl, voor het online vermelden van mijn bedrijfs profiel – €400+- voor 2 jaar, gegevens doorgenomen, afspraken gemaakt, factuur betaald, profiel staat (correct) online nu. Nog geen paar dagen tot een week later gebelt met als eerste zin: ”Goedenmiddag meneer, dit is … van OnlineBedrijvenRegister, wij zouden graag nog even de gegevens doornemen en geluids opname maken ter bevestiging”. Hiermee akkoord gegaan in de veronderstelling dat dit het andere bedrijf was (namen leken op elkaar, was aan het werk, etc) en toen de factuur binnen kwam had ik pas door dat het hier om 2 verschillende bedrijven ging.

Factuur niet betaald, aanmaning genegeerd, OnlineBedrijvenRegister een e-mail gestuurd met daarin onder andere: ”Bij deze vernietig ik onze overeenkomst op gronde van dwaling, graag schriftelijk akkoord. Zo niet, zal ik aangifte doen bij de politie.” inmiddels aangifte gedaan en al weken niks meer van ”Meneer schuurmans” gehoord.

Laat je niet oplichten door deze 2 bedrijven die waarschijnlijk samenwerken, betaal niks, en ga zo nodig naar de politie om aangifte te doen.

Wanneer deze oplichterij voorbij is.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlinebedrijvenregister.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlinebedrijvenregister.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thofmans