Klacht: Oplichting

op 05 juli 2017 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd aangesproken door een verkoper met een actie van nickelodeon. Ik zou eenmalig een gratis proefpakket krijgen met alleen de verzendkosten die ik moest betalen. Na 2 weken zouden ze mij bellen om te vragen of alles naar wens was en zou ik altijd het daarbij kunnen laten. Nu kreeg ik het eerste pakket en stond er dat ik meteen aan 5 pakketten vastzit van 7.95. Dit was niet de afspraak. Ook heb ik geen bevestiging gekregen hiervan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als deze organisatie gestopt wordt. Ze mogen mensen niet zo misleiden. Ook wil ik dat mijn soort van abonnement meteen gestopt word daar ik daar niet om gevraagd heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mel87