Klacht: Oplichting

op 21 april 2017 over Shaydeys Design in de categorie Websites - Building en Hosting

Op 5 april heb ik bij homemade with love by shaydeys (zelfde bedrijf/naw) een bestelling geplaatst. Eerst aan haar gevraagd wat de levertijd was, ik zou het binnen een week in huis hebben. Op 13 april vroeg ik of het kon kloppen dat ik nog niets binnen had.. geen reactie. 14 april gevraagd, ik kreeg een standaardtekst dat ze wegens privé omstandigheden niet kon reageren ( volgens Google gebeurt dat wel vaker) uiteindelijk vraagbik haar of ze het gaat halen aangezien ik ze de 21e nodig heb. Nee,nee..komt goed dat beloof ik.
Afgelopen dinsdag schreef ik haar dat ik mocht hopen dat ze de dag erna verstuurd zouden worden. Woensdagochtend krijg ik van haar bericht, jaja ik heb ze net gemaakt. Savonds vraag ik haar of ze verstuurd zijn, jaja ik ga de code erbij pakken. Niks meer gehoord tot donderdag..krijg ik opeens te horen dat de levertijd 3 weken is..ze had ze toch gemaakt en verstuurd???? Nou..ik zou het geld terug krijgen..vandaag weer een bericht gestuurd, ja ze was het zat en ik zou vandaag nog het geld op mijn rekening hebben. Om half 5 stuur ik een berucht dat ik nog niks op mijn rekening had en dan krijg ik een bericht van haar, ik heb met een uurtje geld..

Heel vaag allemaal, ze heeft het gemaakt en opgestuurd…en vervolgens duurt het opeens 3 weken?? Hier klopt niks van. Ik wil mijn geld gewoon terug!

Geld terug storten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shaydeys Design

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shaydeys Design nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esjez