Klacht: Oplichting

op 30 november 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb maanden geleden een GRATIS proefpakket besteld waarna ik een rekening kreeg van € 68,00 heb bedrag teruggestort kreeg een aanmaning en een boete als ik niets zou betalen een klacht gestuurd naar Slimfruit maar geen reactie op gekregen dus heb ik het bedrag betaald nu wordt er weer € 49,11 afgeschreven maar ik weet niet waarvoor er is niets geleverd en ik heb het bedrag weer teruggestort op mijn rekening. Wat moet ik nu doen

Gewenste Oplossing:

Ik wil die € 68,00 terug want het proefpakket was gratis en ik wil geen aanmaning of wat dan ook voor de € 49,11 en ik wil niets meer te maken hebben met slimfruit op wat voor manier dan ook.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 123slachtoffer123