Klacht: Oplichting

op 28 november 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontvangen vaneen gratis paketje, waar je achteraf € 7,50 moet betalen en na 2 weken € 68..
Vervolgens krijg je nog een pakketje die kost € 68,00.
Je moet eerts je lidmaatschap opzeggen voordat ze stoppen met zendingen sturen, terwijl je niets hoeft tetekenen

Gewenste Oplossing:

Als Slimfruit stopt met zemdingen sturen en ik mijn € 68 terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door be-marja