Klacht: Oplichting

op 04 oktober 2016 over BP in de categorie Tankstations

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontving van BP bericht dat de eerste automatische incasso helaas niet was gelukt en of ik meteen het bedrag (met bewijs van betaling per mail naar de afd. incasso sturen) wilde overmaken. 120 minuten na ontvangst van de BP mail met betalingsverzoek heb ik het bedrag overgeboekt en het bewijs naar de incasso afdeling gestuurd. Op de volgende afrekening stonden stornokosten ter hoogte van dik € 30,00 … Ik ga die € 30,00 niet betalen.

Gewenste Oplossing:

Geheel gecrediteerd...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BP

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees8654