Klacht: oplichting???

op 28 juni 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

30-05-2016 via Uw site een betaling van 35.67 euro overgemaakt om voor 3 maanden de dating site te gebruiken maar nu blijkt dat het geld niet bij de lexa is terecht maar bij een valse lexa nl.worldpay cp inzake ILUS NL80 RBOS 0576 7675 730576 7675 73 En nu is er ook nog 13-06-2016 via een incasso bureau voor een eerste betaling 29.97 euro afgeschreven van mijn rekening naar no. IBAN NL 81 RBOS 0760031207 waar ik mee van doen heb. ik 10 dagen geleden een e-mail gestuurd naar het lexa team customercare@contact/lexa.nl en daar bij een copy mee gestuurd van de betaling maar niets meer vernomen van Ray Ik heb vandaag aangifte gedaan bij de politie en die adviseerde mij om eerst nog een e-mail te sturen naar lexa en dat bij deze
Met vriendelijke groet Harry v.Veggel
hvveggel39@gmail.com

ik ben tevreden als de 35.67 euro terug gestort wordt op rekening NL 13 INGB 0003 6084 77zodat mij opnieuw kan aan melden bij de juiste lexa

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nog steeds geen member