Klacht: Oplichting

op 16 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik werd telefonisch benaderd en ook op een vrij aggresieve wijze. Ik gaf aan ongelegen gebeld te worden, maar de beller vertelde dat ik alleen bedankt werd voor het invullen van een enquete. Welke enquete dat zou zijn of wanneer die ingevuld werd kon zij ook niet beantwoorden. Ik zou ook een mailtje uiteindelijk hebben ontvangen en ook nog een herrineringsmail rond de ‘trekkingsdatum’. Die is ook nooit aangekomen. Ik heb wel een email gehad over een incasso die klaarstond. Ik kon er niet op reageren en het bedrijf is niet op Google te vinden. Zo ook ben ik op deze website terecht gekomen.

Er wordt GEEN geld van mijn rekening afgeschreven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:47 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door Sdmb