Klacht: Oplichting

op 09 juni 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Begin maart van dit jaar heb ik een keer een artikel willen lezen (omdat ik de auteur kende) dat op Jalta.nl stond. Dat kon niet gratis of via Blendle, de goedkoopste manier om eraan te komen was via een eenmalig maandabonnement van maar liefst zeven euro. Dat heb ik gedaan en na lezing van het betreffende artikel, heb ik nooit meer iets op Jalta gelezen. Het is niet mijn club en ik interesseer me niet voor de artikelen die zij verder hebben of aansluiting bij hen.

Echter wat gebeurt er? Jalta schrijft dmv Abonnementenland zomaar elke maand zeven euro af! Dat heb ik gestopt maar Abonnementenland wil het geld niet terug geven en claimt zelfs dat zij nog twee maanden tegoed hebben, want ze kunnen het niet meer met terugwerkende kracht stoppen. Ze beweren dat ik zelf een abonnement zou zijn aangegaan, hetgeen beslist niet waar is.

Ik wil daarom zeven euro van hen terug (ze hebben nl twee maanden geïnd, dat is er dus een teveel) en zij willen dat geld niet teruggeven maar er nog eens veertien euro bij. Dat is dus diefstal van 21 euro, een pure vorm van oplichting.

Ik wil zeven euro terug en dat de veertien euro die men nog van mij wil, wordt kwijtgescholden.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 08:48 geantwoord

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Woonbootbewoner