Klacht: oplichting

op 04 april 2013 over Dutch pharma supplements in de categorie Drogisterijen

Na een proefpakket en directe opzegging dmv een e-mail en na geen antwoord te krijgen op mijn mail, gebeld en aangegeven dat ik een schriftelijke bevestiging wil hebben van me opzegging na me proef pakket.(zelf gelukkig alles opgenomen)
Kreeg na enige tijd toch, nog een pakket voor twee maanden.Met verplichting 1 jaar af te nemen.
Direct gebeld natuurlijk met ene Martijn Deijl gesproken. van Dutch pharma of een call center die ze waarschijnlijk er tussen hebben gezet.Kon niks terug vinden.Lekker zooitje daar.Ik heb gevraagd naar hun adres en om een gesprek met hun jurist.Vervolgens krijg ik te horen dat hij het adres niet mag geven . Ik moet een e-mail sturen naar [email protected] naar de eigenaar Jacq Oomen.Ben benieuwd of ik antwoord krijg.Deze firma gaat last van me krijgen dat beloof ik ze.
Vragen hieronder mening DP: snelheid 1 ster voor niet reageren
vriendelijkheid 10 sterren voor mij dat ik nog zo vriendelijk ben gebleven
Oplossing 10 sterren als ze schriftelijk bevestigen dat ze een fout hebben gemaakt en bevestigen in die brief dat er geen overeenkomst is tussen ons en er geen pillen of rekeningen meer verstuurd worden of geld van me rekening gehaald zal worden.

Ik wil geen vezel/ of kruidenpreparaat en ook geen vervolg rekeningen.Dit wil ik van hun gewoon opschrift hebben.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch pharma supplements

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch pharma supplements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door koonings