Klacht: Oplichting

op 03 januari 2013 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Bij het bestellen van vloertegels wist ik niet hoeveel m2 er nodig zou zij. Geen probleem volgens de medewerkster, u besteld gewoon een paar m2 meer en alles wat over is wordt verrekend.
Ik voelde al nattigheid toen de dame vroeg op zij gratis de maten op moesten komen nemen. Na mijn inzicht niet nodig als ze toch meer meenemen dan nodig is. (scheelt een middag vrij nemen).
Tegels zijn keurig gelegd maar de (freelance) tapijtlegger wilde het restant niet mee terug nemen. Dat doen ze nooit bij Roobol wist hij te vertellen. Dus zelf met het overschot naar de winkel in Almere buiten gegaan. Daar werd mij op zeer onvriendelijke manier te verstaan gegeven dat het niet mogelijk was het teveel aan tegels te retourneren. De verkoopster waar ik de afspraak mee had gemaakt kwam erbij en vertelde haar collega dat zij inderdaad had afgesproken dat ik het terug mocht brengen. Daar had hij niets mee te maken zei hij want het was nou eenmaal bedrijfsbeleid om geen materiaal terug te nemen.
Zelfs een boze brief naar het hoofdkantoor mocht niet baten, ook daar kreeg ik het antwoord dat het tegen bedrijfsbeleid was. Daar sta je dan met een mond vol tanden. Het feit dat je het afspreekt met een verkoopster maakt ze bij Roobol blijkbaar niets uit.

Geld terug voor de teveel geleverde tegels.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb Roobol een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:04 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Dve