Klacht: Oplichting???

op 21 juli 2012 over Bluemagicplus in de categorie Oplichting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn echtgenote heeft een klein proefpakketje besteld en direct betaald.
Ineens werd er een hoger bedrag afgeschreven welke wij gestorneerd hebben, even later een doosje met nog meer van die meuk waar ze dus niet tevreden was, we hebben deze verpakking direct met een aantekening op de doos teruggezonden en desondanks ontvangen we een brief van een incasso bureau met de bekende dreigementen.
Weet iemand of er ongestraft bij het verzoeken om een proefpakketje een soort abonnement hieraan gekoppeld kan worden en wat we tegen dit bedrijf kunnen ondernemen??

Gewenste Oplossing:

Kwijtschelding openstaand bedrag en aanpassing van hun website zodat het voor IEDEREEN duidelijk is dat je een abonnement in je maag gesplitst krijgt als je een, betaald, proefmonstertje laat komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trudy01