Klacht: Oplichting

op 22 mei 2021 over Check Die Deal in de categorie Deal-Sites

Kettinkje besteld met tekst van een vader voor zijn dochter. Kosten 9 euro plus 3,90 verzendkosten. Levering binnen een week. Na een week geïnformeerd. Antwoord: het is een gepersonaliseerde bestelling (?) en dan wordt de levertijd langer. Was voor de verjaardag van mijn dochter. Had er dus niets meer aan. Geld teruggevraagd wegens te late levering. Werd opgebeld door iemand van CDD die me vertelde dat de leverancier het kettinkje rechtstreeks naar mij had gestuurd en dat CDD dus op dit moment geen geld kon restitueren. Als het pakketje aankwam, moest ik contact opnemen en dan zou op eerste verzoek het geld worden terugbetaald. Na ontvangst contact opgenomen. Weer onzinnige verhaal dat het kettinkje een
gepersonaliseerd artikel was en dat men het dus niet kon terugnemen. Gepersonaliseerd wil zeggen custom made, dus duidelijk alleen van mij voor mijn dochter. Dan hadden onze namen erop moeten staan en dat was duidelijk niet zo. Niks gepersonaliseerd. Gewoon een algemene tekst op de ketting. Geschikt voor alle vaders met een dochter. Uit de zending bleek dat het geleverd was door Ali Express. Een en ander nagezocht en toen bleek dat het kettinkje maar 2,45 euro kostte en dat verzending gratis was.
E-mail gestuurd naar CDD en gezegd dat het argument dat het hier een gepersonaliseerd artikel betrof naar het rijk der fabelen kond worden verwezen en dat ze toch wel lef moesten hebben om 3,90 verzendkosten in rekening te brengen, terwijl verzending gratis is. Pure oplichting. Dropshipping. Geen voorraad, geen magazijn, geen risico. Als er iets fout gaat dan zit de klant ermee. Nooit meer iets gehoord. Schande!

Als CDD haar verantwoordleijkheid neemt als een fatsoenlijk bedrijf en mij het geld terugbetaald. Nu word ik met een oneigelijk argument het bos ingestuurd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Check Die Deal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Check Die Deal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]