Klacht: Oplichting!!

op 18 november 2019 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Naar meerdere malen e-mails naar STRATO verstuurd te hebben dat ik mijn tweedaagse abonnement graag wilde stopzetten krijg ik een aantal maanden later Out Of The Blue een incassobureau brief door de brievenbus dat ik ze nog een bedrag schuldig ben. na een telefoontje met STRATO waarin een verschrikkelijk onvriendelijke buitenlandse jongeman mij verzekerd heeft dat na het betalen van deze incasso er geen rekeningen meer zouden komen kreeg ik vandaag toch weer via een e-mail bericht dat er nogmaals een incassobrief zou komen. STRATO wist mij te vertellen dat ze meerdere malen herinneringen naar mij hebben toe gestuurd met het verzoek om mijn abonnement geld te betalen Dit is echter absoluut niet het geval geweest! Op verschillende forums lees ik dat veel meer mensen Deze zelfde problematiek hebben ervaren met STRATO. Na het verzoek mij deze herinneringsbrieven c.q. e-mails toe te willen sturen heb ik niks meer van ze gehoord Met andere woorden een verschrikkelijk klant onvriendelijk bedrijf dat allemaal onwaarheden verteld en zomaar incassobureaus op mensen af stuurt!

Rectificatie!!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Strato over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sdp1979