Klacht: oplichting

op 21 februari 2018 over Budelse hokkenbouw John van Hout in de categorie Klusbedrijven

Heb een duivenhok besteld bij budelshokkenbouw in augustus 2017 had bedrag aan betaald van 400 euro,elke keer belde die man dat hij zonder geld zat en ondertussen had hij het hele bedrag en ik nog geen hok.Dat zou begin september plaats vinden.Werd met horten en stoten eind oktober,weer niet alles compleet kozijnen niet glas niet van de ramen.Ondertussen vroeg hij geld bij omdat hij geen materiaal kon kopen.Nu krijg ik nog 700 euro van die man en hok niet klaar.Dat starte auto niet dan weer in het ziekenhuis elke keer een andere smoes pure oplichting zie alle klachtenEn er zijn mensen die geen klacht in durfen te dienen want hij bedreigd nog mensen ook.Doen jullie hier snel iets aan aub Zijn echt naam John van hout en zijn nepnaam Gerri

mijn geld terug ben zelf afgekeurd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Budelse hokkenbouw John van Hout

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Budelse hokkenbouw John van Hout nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johnny1969