Klacht: Oplichting

op 14 februari 2018 over twoo.com in de categorie Websites

Ik was premium lid bij Twoo, voor 5 euro de maand. Begin februari (03/02/218) ging er 215,99€ van mijn creditcard, Ik heb gelaas vergeten mijn account te verwijderen, ik heb immers een partner gevonden. Ik ben niet meer actief geweest sedert maart 2017 op Twoo en had me afgemeld, helaas mijn account niet verwijderd. Dit wil ik zelf nog door de vingers zien, wegens verkeerd, maar hoe komen zij aan dit bedrag? 12 x 4.99 € is volgens mij 59.88€ Ik heb geen enkele aankoop gedaan, had 0 credits, hoe verechtvaardigen zij dit. Ik heb in elk geval mijn creditkaart geblokkeerd, dit zijn maffia praktijken. Mijn accoutn bij Twoo was Duveltje67

1 Uitleg over dit bedrag.
2. Terugstorting van alle te veel betaalde bedragen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 14 februari 2018 om 21:06 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken. Volgens onze gegevens heb je nooit de automatische verlenging van je boostpakket stopgezet, waardoor deze na 12 maanden verlengd werd met 12 maanden. Je hebt je account vandaag ook pas voor het eerst verwijderd.

Ik heb onze betaaldienst verzocht deze aankoop aan je terug te betalen en ik hou je zo snel mogelijk verder op de hoogte. Alvast dank voor je geduld!

Bericht van twoo.com

7 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je geduld. Onze betaaldienst heeft de aankoop zonet volledig aan je terugbetaald. Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Duveltje67