Klacht: oplichting

op 08 december 2017 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Mijn zoon is twee maanden opgelicht.
Om de 7 dagen werden er tussen 4.00 – 6.00 uur in de ochtend. binnen één minuut 4 sms berichten gestuurd. (kosten per bericht: € 3,- ) Totale kosten € 48,- per maand. Hij heeft zich niet aangemeld voor deze sms-dienst. Hij ontvangt deze berichten onbewust!

Geld terug en het doen stoppen van de praktijken van deze oplichters.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telefuture in behandeling genomen

Bericht van Telefuture

4 maanden geleden - Beste, Graag ontvangen wij het mobiele nummer waarop de kosten in rekening zijn gebracht zodat wij dit kunnen nakijken. Met vriendelijke groet Salessupport

Reactie van de melder van de klacht oplichting-9

4 maanden geleden - Ik zal het telefoonnummer van mijn zoon niet publiekelijk maken. Ik zal dit nummer met begeleidende brief sturen naar salessupport@telefuture.com De reactie van Telefuture zal spoedig plaatsen.

Reactie van de melder van de klacht oplichting-9

3 maanden geleden - Tot op heden heeft Telefuture niet gereageerd. Zeer kenmerkend voor een "bedrijf" dat met name kinderen oplicht!

Bericht van Telefuture

3 maanden geleden - Beste, Zonder het mobiele nummer kan ik niet voor u nakijken of uw bericht is ontvangen en in behandeling is genomen door de helpdesk. Kunt u uw bericht nogmaals sturen; het email adres dat u kunt gebruiken is helpdeskklacht@telefuture.nl. Met vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht oplichting-9

3 maanden geleden - Ik heb op 15 januari een brief gestuurd naar salessupport@telefuture.com. Hierop heb ik geen enkele reactie gekregen. U geeft nu aan dat ik een bericht kan sturen naar helpdeskklacht@telefuture.nl . Ik zal dit per omgaande doen!

Reactie van de melder van de klacht oplichting-9

2 maanden geleden - Ik heb onlangs een tegenbericht ontvangen. Telefuture was bereid de kosten van de sms-dienst terug te betalen. Ik heb het bedrag inmiddels mogen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door oplichting-9