Klacht: Oplichterspraktijken

op 13 april 2017 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Eerst stuurt goedkopehypotheek een adviseur die niet bij hun in dienst is. Deze adviseur stuurt na ongeveer 3 maanden een factuur voor zijn werkzaamheden maar 6 maanden later heeft deze man (Cor de Ruiter) nog niet eens een hypotheekofferte aangevraagd bij een bank. Opeens niet meer telefonisch bereikbaar.
Heb dreigmail moeten sturen om mijn geld weer van hem terug te krijgen.
Vervolgens sturen ze een adviseur die je min of meer dwingt om een formulier m.b.t. hypotheekadviesrapport te ondertekenen door te zeggen dat dit een wettelijke verplichting is (wat dus achteraf niet waar blijkt te zijn) waardoor ik met nog meer kosten opgescheept zit die eigenlijk niet nodig waren. Het hypotheekadviesrapport dat je vervolgens krijgt rammelt aan alle kanten. De huidige hypotheek niet correct ingevuld en het advies voor de nieuwe hypotheek in het adviesrapport is een ander advies dan dat die adviseur had gegeven (zelfs een kind van 10 jaar is nog beter in staat om cijfers 1 op 1 over te nemen). Dit hypotheekadviesrapport is wegens de belabberde kwaliteit al doorgestuurd naar het AFM voor verder onderzoek. Adviseur weigert direct op klacht via e-mail te reageren en wil alleen per telefoon reageren omdat er dan niets vastgelegd wordt waar hij later op aangesproken wordt.

Deze klacht is eerder ingediend en door goedkopehypotheek.nl als afgehandeld gemeld met verwijzing naar hun eigen klachtenprocedure. Als je hun klachtenprocedure volgt dan wordt er helaas geen actie ondernomen. Goedkopehypotheek.nl is alleen maar bezig met vertragingstactieken. Ik heb op 12 maart met Delta Lloyd gebeld en die heeft mij bevestigd dat het hypotheekdossier rond is maar goedkopehypotheek.nl weigert nu zelfs om ook maar een afspraak in te plannen bij de notaris terwijl goedkopehypotheek.nl weet dat ik binnenkort geen tijd meer heb om naar de notaris te gaan wegens diverse omstandigheden en dat als ze nu geen actie ondernemen ik pas weer tijd heb zodra de geldigheid van de hypotheekofferte is verlopen.

onmiddelijk een afspraak inplannen bij de notaris en onmiddelijk de kosten voor het hypotheekadviesrapport annuleren

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Andre72

5 maanden geleden - Trieste bedoeling daar bij goedkopehypotheek.nl Aangezien ze klacht niet willen behandelen heb ik deze doorgezet naar kifid. Vanwege het feit dat ik deze door heb gezet naar kifid (omdat ze weigeren klachten in behandeling te nemen) hebben ze nu bewust onjuiste informatie verstrekt aan Delta Lloyd waardoor mijn aanvraag voor oversluiten hypotheek is afgewezen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre72