Klacht: OPLICHTERS! niet kopen!! PAS OP!

op 13 januari 2014 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals de vele klachten al doen vermoeden is dit een bedrijf wat niet reageert op mails, telefonisch niet te bereiken is. Na 6 mails en aanhoudende wil om toch iemand te spreken is het me gelukt. Je krijgt dan een gebrekkig Nederlands sprekende mevrouw Diba aan de lijn, welke totaal niet wil meewerken in oplossingen en niet klantgericht is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen enkele oplossing meer van ze! Ik heb mijn verlies gepakt en nu is het enige wat ik wil andere mensen ervoor behoeden.
Dus mensen bestel het aub ergens anders. Stelletje oplichters daar!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Vanoutlet.nl

Heeft op 26 januari 2014 om 17:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste

wij hebben u telefonisch gesproken en u verzocht om het product retour te sturen voor vervanging , u heeft geweigerd om mee te werken en heeft gevraagd om het bedrag terug te storten.
Wij hebben u verzocht om het artikel retour te sturen in originele verpakking zodat wij het bedrag kunnen terug storten , U heeft aangegeven de verpakking te hebben weggegooid ,,
Omdat u de artikel niet in originele verpakking kan retourneren kunnen wij enkel het artikel voor u vervangen tegen een goed werkende product ,U heeft telefonisch aangegeven dat u geen gebruik wilt maken van de garantie ,

In dit geval kunnen wij helaas niets voor u doen , en kunnen wij uw klacht ook verder niet oplossen,

Onze excuses hiervoor ;

Team Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door roy-v-w