Klacht: Oplichters met arrogant personeel

op 16 augustus 2017 over Consumentenbond in de categorie Klachtencommissies

Beste,

Op 16 augustus heb ik contact gehad met de consumentenbond vanwege het afschrijven van incasso’s. Ik heb de medewerker uitgelegd dat ik hun diensten nooit gebruik. Ik heb de incasso’s gestonneerd. Meneer vertelde mij echter dat ik maar gewoon moest voldoen aan het bedrag. Ik vind dit absoluut belachelijk en dan vooral die arrogante ondertoon erbij. Het gaat om een klein bedrag wat ik makkelijl kan missen. Echter gun ik deze oplichters geen cent. Als je bij netflix of spotify een dienst afsluit en je stonneerd het bedrag wordt het abbonement gewoon stop gezet. Het is een dienst geen product, waar ik ook nog is niks mee gedaan heb. Ik heb hun al eerder gebeld om het stop te zetten maar dit is toen niet gebeurt. In hun systeem is het blijkbaar nier goed geregistreerd waardoor hun zeggen dat ik niks stopgezet heb.

Wanneer ik niet of te betalen en een excuus krijg van de arrogante meneer van de klantenservice.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Consumentenbond over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruben21juni