Klacht: oplichters is geen scheldwoord maar een benaming?

op 05 april 2013 over Intrum in de categorie Incassobureaus

@Intrum Justitia Belgie:
Check je bronnen voor je onrechtmatige inningen rondstuurt !

Herhaaldelijk dreigbrieven ontvangen om niks, zelfs na in een telefonisch onderhoud duidelijk gemaakt te hebben dat het nergens om gaat. Met het gegeven antwoord dat ze het zouden rechtzetten, toch nog brieven sturen..
Ik ga hier zo ver mee door als mogelijk, zoals beloofd ­čÖé Hoeveel mensen trappen wel in jullie onzin?? Dit MOET ophouden!

Geen geleverde diensten of voucher vanuit vakantieveilingen, we probeerden te betalen maar hun systeem functioneerde niet, ze konden ons niet helpen, toen was de aanbieding bij de verkoper verlopen. Je krijgt zelfs niets voor je betaald. We konden niet betalen, kregen nooit antwoord, en hebben tot op heden zelfs niets meer ontvangen. (meer dan een jaar geleden ofzo?) We hebben nergens van genoten, dus gaan we ook geen cent betalen natuurlijk! Jullie pogen te vorderen voor hun zonder bewijsstukken (want ik WEET dat deze onbestaande zoniet vervalst zijn.) dus waar slaat dit eigenlijk op?

Veroordeling intrum justitia per valse facturen uitzenden.

Onrechtmatige pogingen tot inning, ontbreken van bewijsstukken bij te voegen, onwettige betalings-termijnen, niet te staven inningskosten aangezien ze blijkbaar toch niets checken.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Intrum een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 10 april 2013 om 16:25 geantwoord

Klacht is telefonisch afgehandeld.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door yourfriendlyneighbourhoodspider