Klacht: oplichters

op 06 september 2018 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

kreeg een proef maand voor € 4,99 dacht nu probeer het eens.
Heb alles op de site netjes ingevuld en ook 5 foto’s er bij geplaatst.
ben voorzichtig een paar vrouwen gaan mailen die een leuk profiel hadden, na een halve week van niemand een reactie te hebben gehad (ik teleur gesteld) heb ik de boeg omgegooid. uiteindelijk 356 mails verstuurd.
kreeg eindelijk reactie en van 3 vrouwen allen wonend in buitenland nieuw gunea??? en dat terwijl ik ze had uitgekozen op 20KM van mijn woonplaats af.
ok dit werkte dus ook niet.
kreeg van een vrouw een afwijzing.
zelfs de kroontjes (gratis berichten zeg maar reageerden niet)
uiteindelijk was ik er klaar mee.
heb na 2 weken opgezegd.
wat schetst mijn verbazing word er de volgende maand weer geld afgehouden en wel €24,99.
na veel zoeken naar een telefoon numme (niet te vinden) uiteindelijk hun gemaild, geen reactie wel een standaard berichtje, weer gemaild met het verzoek dat ik was gestopt.
kreeg ik een bericht dat mijn abonnement was opgeschort voor als ik wel weer op lexa verder wilde. weer een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wilde en was gestopt op lexa!!!
nu je ken mailen wat je wil maar lexa reageerde niet meer.
heb toen alles verwijderd van de site.

Conclussie

als je je geld kwijt wil, moet je daar investeren.
mijn advies is na een betaling de rekening van lexa blokkeren kunnen ze geen verdere kosten van je paypal of bankrekening halen.
06-09-2018 ben ik nog steeds singel, ben klaar met de dating site Lexa

Zou het netjes vinden als je telefonisch Lexa kan bellen met je probleem
en zou ook graag willen dat ze beter buitenlandse dames of heren daar beter kunnen verwijderen.
uiteindelijk graag mijn geld terug. €24,99

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zaankanter1