Klacht: oplichters

op 13 juli 2017 over LG in de categorie Electronica Merken

3 maanden geleden is mijn tv stuk gegaan ( LG 42LN5404 ). Ik heb toen gelijk de gebeld, heb het probleem uitgelegd en wat blijkt led verlichting kapot.Er is van jullie uit een monteur gestuurd om de tv te maken ( probleem is bekend ).de monteur geweest en bleek dat hij het niet kon maken omdat het de led verlichting was en niet meer gemaakt kon worden( probleem was al bekend dus waarom een monteur sturen?)en moest 90 euro voorrij kosten betalen.wou ditniet betalen maar hij zei dat het wel te regelen viel met de LG als ik eerst betaal en dan zou er met mij binnen 8 werkdagen contact worden opgenomen.Na 3 weken nog niets vernomen, weer gebeld en LG zou er gelijk werk van maken. weer een tijd later niets vernomen. weer gebeld maar helaas niets gebeurd maar zouden dit doorzetten naar naar de winkel van aanschaf. weer niets gebeurd, weer gebeld, weer niets gebeurd, weer gebeld en nu kreeg ik een mail met de mededeling dat de tv geen restwaarde meer heeft.vind dit niet normaal. is dit de manier om met klanten om te gaan?

als ik mijn 90 euro voorrij kosten terug heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HVZ1987