Klacht: Oplichters

op 27 juni 2017 over Onlinebedrijvenregister.nl in de categorie Online Gidsen

Spooknota, oplichting.
Bieden je een dienst aan maar vragen veel geld voor plaatsing gegevens van website wat nog maar de vraag is of dat ook echt gebeurt.
Tevens gebruiken ze dezelfde KvK nummer en Btw nummer als bedrijfgids.net die jou dan ook ineens een rekening sturen met dezelfde diensten.

Heb met bedrijfen register aan de telefoon gezeten en die vondt het raar dat bedrijfgids precies dezelfde informatie had als hun en ze zouden me er over terug bellen hebben ze niet gedaan ik heb ze zelfs 8 x of meer proberen te bellen geen reactie laatste was zelfs in gesprek net zoals bij bedrijfgids.nl. Maar daarna zijn ze niet meer telefoonisch te bereiken evenals bedrijfgids.net ook niet te bereiken.

Het ene bedrijf is gevestigt in hoorn en de ander in alkmaar maar ze bellen wel allebij van uit alkmaar.
Gegevens van bedrijf is niet te vinden en als je kijkt waar hun bedrijf gevestigt is dan vindt je kantoorruimte te huur en 0 informatie van hun bedrijf.

Ik heb met een jurrist aan de telefoon gezeten m.b.t. deze situatie, zei adviseerde me om bijde niet te betalen omdat het bedrijf al aangeschreven staat als oplichters spooknota.

Alles verwijderen van mijn bedrijf en persoons gegevens en vernietiging van factuur

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlinebedrijvenregister.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlinebedrijvenregister.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JeffreyGM