Klacht: oplichters

op 06 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg een leeg doosje binnen,
ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen eerst 15 min in de wachtrij daarna zeggen ze dat er nog een wachtrij is van een half uur terwijl ik eerst wachtende was is de wachtrij, een mail gestuurd wordt niet op gereageerd, doosje proberen retour te sturen maar dat kan niet want komen verzendkosten bij van 6,95 ,

Gewenste Oplossing:

als ik niks hoef te betalen voor een leeg doosje en ik niet aan een abonnement vast zit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shirleystef