Klacht: oplichters!

op 10 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

in Februari mijn premium opgezegd, vervolgens word er wel geld afgeboekt, nu lees ik dat mijn lidmaatschap moet opzeggen, terwijl ik volgens mij al heb gedaan. Nu blok ik alle afschrijvingen aangezien in mijn ogen alles was opgesloten. Nu blijf ik facturen ontvangen en probeer ik mijn gehele account te verwijderen omdat ik niet elke maand €20,- hiervoor wil betalen, leuk dat jullie adverteren met gratis account maar ik zou dit toch gaan aanpassen en zorgen dat het duidelijk als het account is gesloten!

Betere formulatie over het "gratis" account en deactivatie van het account duidelijk is!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 11 mei 2016 om 13:03 geantwoord

Geachte klant,

Het is op onze website mogelijk om een gratis basisaccount aan te maken, of een premium (betaald) account aan te maken.

U heeft een premium account aangemaakt welke op 22 maart 2016 is uitgeschreven. Echter zijn alle incasso's in de periode waarin uw account actief was teruggeboekt. Derhalve heeft u een factuur ontvangen.

Op verschillende plaatsen op onze website staat duidelijk aangegeven dat u een betaald account aanmaakt, waaronder boven het veld waar u zelf uw rekeningnummer heeft ingevuld en akkoord heeft gegeven voor de automatische incasso.

De betalingsverplichting blijft derhalve onverminderd van kracht.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ashleyxxxx