Klacht: Oplichters

op 28 april 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb mij in Januari ingeschreven bij Huurwoningen.nl met een basisaccount, maar zeker naar een maand proberen ze geld van mijn bank af te trekken met automatische incasso,

Ik heb hier hun mails over gestuurd en toch doen ze eigenwijs.
Vandaag nog gebeld ze waren erg onvriendelijk tegen over de klant.

Volgens hun heb ik 2 facturen openstaan.
1 op Huurwoningen €19,95
1 op Stopdedeurwaarder uit handen gegeven door Huurwoningen €19,95 + €40,- bijkomende ‘kosten’

dit vindt ik ronduit schandalig hoe zij dit aanpakken

Hoop dat dit wordt opgelost.

Als ik het bedrag niet meer hoef te betalen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 28 april 2016 om 14:30 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U heeft zelf een account aangemaakt op Huurwoningen.nl. hiervoor heeft u uw gegevens en bankrekeningnummer ingevuld. Op onze website staat zeer duidelijk aangegeven dat de maandelijkse kosten ná de eerste 7 dagen proefperiode 5 19,95 bedragen. Tevens staat aangegeven dat u zich op ieder gewenst moment kunt uitschrijven.

U heeft echter twee automatische incasso's teruggeboekt in de periode waarin u stond ingeschreven. Hiervoor hebben wij u een factuur verzonden waarmee u ruimschoots in de gelegenheid bent gesteld om het onterecht teruggeboekte bedrag alsnog te voldoen. Echter is er op de eerste factuur geen betaling ontvangen en hebben wij deze uit handen gegeven.

Wij willen u er tevens op wijzen dat de factuur die u van het incassobureau heeft ontvangen en welk KvK nummer hieraan verbonden zit (dit is overigens niet hetzelfde KvK-nummer als Huurwoningen.nl), niets afdoet aan het feit dat u zich heeft aangemeld en onterecht incasso's heeft teruggeboekt.

Ook willen wij u erop wijzen dat het openbaar plaatsen van uw persoonsgegevens op deze website uw eigen verantwoordelijkheid is.

De betalingsverplichting blijft dan ook onverminderd van kracht.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Shiko__