Klacht: Oplichters!!

op 04 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Een week voor aanvang van het concert kregen wij de melding dat de tickets niet geleverd konden worden. Wel konden wij eventueel in aanmerking komen voor zitplaatsen (echter op internet gelezen dat de kans dat je allemaal ergens anders komt te zitten groot is, als er al uberhaupt kaarten zijn)

Er voor gekozen om de tickets te annuleren en het factuur bedrag retour te ontvangen. dit loopt nu al 2 weken en op elk mailbericht wat ik hierover zend krijg ik een standaard melding dat het bedrag binnen 30 dagen wordt geretourneerd. Vind ik veel te lang duren aangezien ik ook de andere gedupeerden hun geld moet teruggeven.

Zo snel mogelijk mijn geld terug, en een rente vergoeding aangezien ze al ruim een half jaar in het bezit zijn van ruim 750 euro voor de tickets!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:15 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door annette-muller@hotmail.com