Klacht: Oplichterij Splenidclub.

op 22 januari 2014 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Heel dom op een proefactie ingegaan in oktober 2014. Verhalen over slechts 1x maal € 8,45 te betalen bleken uiteraard niet waar. Ook na herhaaldelijk vragen werd mij verzekerd dat ik voor 4 boeken slecht dat bedrag moest betalen. De actie zou automatisch stoppen en ik zou telefonisch benaderd worden met de vraag of ik een abonnement wilde afsluiten. Uiteraard is dit niet gebeurd. Goed ik neem mijn verlies en heb binnen 2 weken middels een aangetekende brief mijn opzegging van het abonnement waar je dus blijkbaar aan vast zat verstuurd naar de splenidclub en een bedrag van bijna € 34,00 overgemaakt. Sindsdien blijven ze me herinneringen sturen en dreigen ze nu met een gerechtsdeurwaarder. Ik heb overigens maar 2 boeken van de 4 die er zijn toegezegd ontvangen. Volgens bij blijft de Splendidclub dus nu in gebreke! Ik wil niks meer ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken!

Ik wil geen post meer van de Splendidclub ontvangen en dat mijn gegevens uit het systeem worden verwijderd en dat mijn opzegging, waar ik uiteraard bewijs van, heb wordt aangenomen. Als dit doorgaat zal ik juridische stappen ondernemen tegen de Splendidclub.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ML83