Klacht: Oplichterij detoxpillen DetoxFormule.nl

op 30 september 2017 over DetoxFormule.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Een paar maanden geleden dacht ik via facebook een gratis proefpakket van DetoxFormule te hebben besteld. Ik was de detoxpillen al aan het gebruiken met overigens nul resultaat toen ik via de mail een rekening kreeg van 59,59.
Daar was ik zo boos over dat ik eerst een paar weken moest bijkomen van de schrik en ik wilde ook pertinent niet betalen. Vervolgens kreeg ik afgelopen week een aanmaning van incassobureau Billink dat ik vanwege ingebrekestelling nu inmiddels al 84,95 moet betalen.
Na lang beraad heb ik besloten om de rekening te betalen omdat ik mijn kostbare energie hier niet aan wil besteden en mijn les nu wel geleerd hebt. Ook ben ik bang dat de rekening nog verder oploopt. Ergens op internet las ik dat het postbusnummer van detoxformule huist op het adres van een kinderdagverblijf. Hoop dat dit malafide bedrijf binnenkort ontmaskerd wordt. Het is schandalig dat valse voorlichting op facebook zoveel geld voor hun oplevert.

Voor iedereen die door detoxformule is opgelicht, wens ik dat ze hun geld retour krijgen en dat detoxformule publiekelijk te schande wordt gezet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DetoxFormule.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DetoxFormule.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Triesk