Klacht: Oplichterij

op 12 september 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik heb via een gratis pagina op 17 augustus een abonnement, voor 4 weken gratis, afgesloten op Grazia en panorama. Echter in tegendeel wat er op de gratis site staat, kan je niet in de eerste maand gratis opzeggen. Ik heb dit abonnement op 9 september beëindigd. Nu kreeg ik echter bericht van abboland, dat ik nog tot 13-10-2016 een abonnement heb, omdat ik niet op tijd heb opgezegd. Dit had ik voor 22 september moeten doen…. Toen had ik nog niet eens het eerste nummer ontvangen….

per direct beëindiging van deze abonnementen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Abonnementenland

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Zonnebeld, Dit is aangevraagd via internet. Daarin staat duidelijk aangegeven dat u akkoord gaat met de leveringsvoorwaarden en na de eerste gratis maand gaat u per maand betalen via automatische incasso. De gratis periode was voor beide uitgaven editie 34 (verschijningsdatum 25 augustus) tot en met editie 37 (verschijningsdatum 15 september). U had dus op moeten zeggen tussen de aanvraag en de verschijning van het eerste nummer (editie 34). Een opzegging van 9 september is dus helaas te laat. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zonnebeld