Klacht: Opleiding Erkend Gewichtsconsulent – Uitschrijving – terugbelverzoek

op 21 september 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

2 weken geleden heb ik telefonisch de data en de locatie van het vervolg van de opleiding gewichtsconsulent doorgekregen. Ik heb toen direct aangegeven dat ik die data niet kan en mij daarom uit wil schrijven voor de volgende modules. Hierbij gaf de dame aan de telefoon aan dat ik hierover gebeld zou worden door de opleidingscoordinator. Dit is tot heden nog niet gebeurd. Ook heb ik per mail contact gehad via het mailadres service@scheidegger.nl. Hier heb ik het verzoek tevens neergelegd om mij uit te schrijven. De mail werd beantwoordt dat ik de module waarbij ik niet kon ook door kan schuiven naar 2017. Ik heb hier ten eerste akkoord op gegeven maar heb er een mail achteraan gestuurd dat ik mij toch liever voor nu uitschrijf de opleiding weer oppak wanneer hij mij uitkomt. Ik heb hier nog geen reactie op ontvangen en heb van de week wel weer een factuur ontvangen (deze ga ik overigens niet betalen, want ik ga de opleiding voor nu niet meer voortzetten). Ik zou graag spoedig van jullie horen.

Als ik de procedure voor het uitschrijven van een opleiding spoedig krijg toegestuurd, op de site is het mij niet duidelijk. En dat spoedig de facturatie stop gezet wordt. Ik zorg er overigens voor dat het bedrag niet geïncasseerd kan worden van mijn rekening. Zeker omdat ik al een paar weken bezig ben om erachter te komen hoe ik mij uit kan schrijven voor de opleiding.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mellanie1990