Klacht: Oplader werkt niet

op 29 juni 2016 over Sensodyne in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik heb vorig jaar 18 maart bij Blokker een sensodyne elektrische tandenborstel gekocht, HX6711/02
Na ongeveer 5x keer volledig te hebben opgeladen laad hij niet meer op, ik gebruik nu de oplader van mijn sonicare airflosh,
Ik gebruik de tandenborstel sinds vorig jaar juni ( vanwege mijn oude sonicare, die het nog deed, maar geen borsteltjes meer voor te krijgen waren)
Hij is in totaal misschien 5 x op de oplader geweest.
Ik ben benieuwd naar uw reactie

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik een nieuwe oplader ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sensodyne

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sensodyne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melief