Klacht: oplader elektrische scooter

op 07 april 2013 over Zerobike in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een zerobike elektrische scooter van het bouwjaar 2009 nu heb ik voor de 2e keer mijn lader kapot vorig jaar heb ik bij de dealer waar de scooter gekocht is cycleshop te groningen een nieuwe lader gekocht nu wilde ik hem16 maart weer opladen maar toen sloegen de stoppen door en deed de lader niks meer hij is net 1 jaar oud nu heb ik kontakt met de cycleshop opgenomen maar die zeggen geen zaken meer te doen met zerobikes vervolgens heb ik kontakt opgenomen met zerobikes groningen word daar echter van het kastje naar de muur gestuurd heb herhaaldelijke malen tel kontakt gehad maar ze beloven steeds terug te bellen maar gebeurt niks zeer slechte service dus.

Gewenste Oplossing:

levering nieuwe acculader

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zerobike

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zerobike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door remko64