Klacht: Ophalen/terugbrengen van jura koffiemachine

op 04 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ben niet te spreken over Dynalogic.
23 mei 2017.Het begon al bij het ophalen, 30 min later dan afgesproken eindtijd.
Nu wacht ik al dagen op het retour brengen van het apparaat. Is netjes gemeld door Jura leverancier dat ie klaar is.(31 mei) Maar van Dynalogic hoor je maar niets. Heb het ook gemeld, maar zonder resultaat. En zonder enige reactie.
Als ik hem zelf had gebracht was ie al thuis geweest.
Dynalogic is voor mij de 1ste en de laatste X geweest.
Waardeloos bedrijf…………
Jammer……….

Als ze op tijd reageren .
Nakomen wat ze beloven.
Meer duidelijkheid.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht A.M.K

4 maanden geleden - Thanx, Robin.

Reactie van de melder van de klacht A.M.K

4 maanden geleden - Wacht het af, hopelijk snel reactie over hoe en wat.

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 12:08 geantwoord

Geachte heer Koelewijn,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik zie inderdaad dat de koerier buiten het afgesproken tijdsvenster aanwezig was vanwege vertraging op het depot. De koerier heeft getracht de route zo snel mogelijk te vervolgen en heeft u geïnformeerd per SMS met een verwachte aankomsttijd.

U geeft aan dat de leverancier het pakket al klaar had staan vanaf de 31ste, echter hebben wij de opdracht pas 8 juni ontvangen:

- Klant: Jura Nederland BV
- Track & Tracenummer: 19844RMA17-07326R
- Orderdatum (klant) : do 08 jun 2017
- Importdatum: do 08 jun 2017 14:09
- Gew. /uit. leverdatum: vr 09 jun 2017

Daarbij was aangevraagd om de levering 9-6-2017 te laten plaatsvinden. Wij werken in opdracht van verschillende leveranciers en kunnen dan ook pas uitleveren als wij daar een opdracht voor gekregen hebben. Het spijt ons te vernemen dat dit niet duidelijk gecommuniceerd lijkt te zijn.

Gelukkig heeft de afspraak 9-6-2017 gewoon plaats kunnen vinden! Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door A.M.K