Klacht: ophalen toestel duurt te lang

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn partner heeft een eigen bedrijf. Iphone kapot dus bellen voor ophalen. Kan pas over 2 dagen. Bedrijf van hem loopt door maar is zelf niet bereikbaar of kan zelf niemand bereiken. Kost hem heel veel geld. Betalen hoop geld voor verzekering dus schandalig dat ze je niet kunnen helpen! Moeten ze meer mensen aannemen als ze het te druk hebben

Gewenste Oplossing:

Als ze zorgen dat ze meteen hulp kunnen aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Luyten,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door j luyten